شكرا لزيارتك..أتمنى أن تمدنى برأيك عن المدونة سلبيات إيجابيات،الموضوعات المفضلة لديك لنشرها..تساؤلاتك..علي البريد التالى:M.A.Zeineddin@gmail.com

الجمعة، مايو 01، 2009

سلام يا قلبي

سلام يا قلبي





سلام يا قلبي


سلام يا روحي

سلام يا عيني



سلام يا كل اللي ليا في الدنيا ديا


سلام يا نفسي

سلام يا اللي كنت باحلم بيه في يوم
وصحيت لقيت الحلم أصبح سراب


كان نفسي أحلم

كان نفسي أبكي.كان نفسي تكون إيدك في ايدي


كان نفسي تحبني

كان نفسي تعشقني زي ما باعشقك

يا حبيبي انت اللي ليا من كل الدنيا ديا

يا حبيبي دانا روحي ليك

طول ما انتي جنبي ....هاقدر احقق حلمنا

طول ما انتي جنبي ... اتحدي العالم كله

طول ما انا وياكي الدنيا دنيتي


والحياة حياتي


طول ما انتي جبني الشمس ملك يميني

والقمر ملك يساري


طول ما انت جنبي الدنيا مش هتهمني

وسلام يا قلبي

سلام يا روحي


سلام يا حلم عظيم


سلام يا نجمة بعيدة في السما السابعة


وانا جانبك باحس بروحي طايرة في السما

في أعلي سما


والنجوم من حوالينا بتحسدنا علي سعادتنا


وانا جبنك حبيبي باحس بنفسي ملكت الكون

حبيبي نسيانك صعب أكيد
تمت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق